onsdag den 26. december 2012

Auckland

Hej derhjemme!

Så sidder vi i Auckland Airport og er klar til at lette i flyet mod Melbourne, derefter Dubai og til sidst KASTRUP! I dag er det torsdag d. 27/12 hernede og klokken er 17.
Vi har haft nogle rigtig gode dage i Auckland og nydt storbyen!

Vi ankom tirsdag d. 25/12 efter en køretur på lidt over 100 km fra Coromandel. Vi tog en tur i Explorer Bus og tog også en tur i akvarium og det var så fedt, skræmmende og flot!

Om aftenen tog vi ud og spiste. Vi har boet midt i Downtown Auckland, så der har været så mange muligheder. Og selv om de jo fejrer jul hernede d. 25., så var der rigtig mange ting, som havde åbent! En rigtig storbyen!

I går onsdag d. 26/12, var det store Boxing Day. Vi fandt så ud af, at det stort set er det samme som januarudsalg – bare på en dag! Wuhu! Vi skulle shoppe og bruge penge! Og det gjorde vi! Mor og Anne shoppede fra 10-16.30! Emil og Ulle smuttede hjem halvvejs efter nogle super gode køb!

Igen i går aftes gik vi ud og spiste, vi fandt en super hyggelig restaurant nede på havnen og fik lækker mad og gik derefter en tur i byen.
Anne mødtes med nogle venner fra Vejle – så hun har tømmermænd i dag…..

Nu glæder vi os også RIGTIG meget til at komme hjem – men foran os har vi en rejse på i alt 36 timer og vi håber meget på at være på Vejle Banegård fredag eftermiddag!